top of page

Ikke en God Morgen ,men slike ting blir man jo vandt til igjennom livet da ...


kjenner ei hump som jeg mener ikke var der når jeg parkerte , kikker i speilen å ser hva det var - Der lå bagen ....

Jeg har fått mange signaler om at dette her er noe du må holde opp med , det du driver med er ike bra og du bør stoppe før det er for seint ... Men det har jeg vel fått hele livet med allt jeg har drevet med så det driter jeg i rett å slett , men har vert nære på å gi opp flere ganger , insett at signalene har vert så sterke at man føler seg knust og har lyst til å gi opp helt ... Men mest av allt så er jeg vel bare litt klomsete ....

Morgenfugler flakser , men ikke Tom - han mangler flaks og er heller ingen morgenfugl ..

Jeg vet ikke hvor mange uhell som skjer når " man skal bare" ? Tror ikke det finnes noe statistikk noe sted for det er ikke alle som tør fortelle om at uhellet skjedde på den måten ..

Blandingen - Skal bare , litt morgentrøtt og en mobiltelefon som ringer i et helt upassende øyeblikk kan føre til at konsentrasjonsevnen blir svekket og som kjent når konsentrasjonen er svekket så skjer de uventa uhellene - de som faktisk kunne veert unngått om man ikke var i andre tanker ....

Man kan jo se allerede da at uken muligens ikke blir som den var planlagt , kaffekanne , kamera , pc og nettbrett blandet i en bag med klær man hadde beregnet bruke hele uken var et reint kaos siden ingen av delene tålte å bli kjørt over av ei trekkvogn ..

 


Utvalgt innlegg
Kom tilbake om en liten stund
Når innlegg er publisert, vil du se dem her.
Siste innlegg
Arkiv
Søk etter tags
Ingen tagger enda.
Følg oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page